R-Kioski kontoritöötajad teevad suuri otsuseid ja ootavad teenindajatelt suuri tulemusi, kuid iga väike liigutus võib muuta nende töö oluliselt kergemaks ja lihtsamaks, rääkis R-Kioski tegevjuht Tiia Ilves enda esimestest mõtetest kioskis töötades.

- R-Kioski tegevjuht Tiia Ilves töötas Viru Keskuse R-Kioskis klienditeenindajana
- Foto: Andres Haabu
„Eesmärk on, et teenindaja jaksaks kliendile naeratada ja tema töö oleks lihtsam. Kioskis töötatud päeva kogemusele tuginedes saame muuta teenindajate töö tulevikus lihtsamaks,“ rääkis Ilves.
15. septembril oli R-Kioskites teenindajateks 30 peakontori töötajat. Ettevõtte tegevjuht Tiia Ilves oli kella 9-21 Viru Keskuse R-Kioskis. Ettevõtmise eesmärk oli peakontori ja klienditeenindajate vastastikku parem tundmaõppimine ja kioskitööst parema ülevaate saamine.
Vaata
Äripäeva teemaveebi kaubandus.ee videost, mis mõtted tekkisid R-Kioski tegevjuhil kioskis töötades ning kuidas plaanivad nad teenindajate mainet tõsta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!